Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego Profilms, działającego pod adresem www https://profilms.pl.
Właścicielem Sklepu jest
Monika ŻOCHOWSKA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Monika Żochowska MaxBHP regon 520106687 z siedzibą pod adresem:, Kochanowskiego 11i, 05-200 Wołomin wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8241747963
(dalej „Sprzedawca”).
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: ul. Wołomińska
Adres e-mail: biuro@profilms.pl
Numer telefonu: +48509743959 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą
Usług Cyfrowych: biuro@profilms.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Wymagania techniczne
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
dostępu do sieci Internet;
aktywnego adresu e-mail.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze
strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce
prywatności
.
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
Sklep umożliwia zakup
towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
bez rejestracji;
z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru
Towarów
w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży
w
rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych
koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania
faktury
VAT.
Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a
adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego
logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w
Regulaminie Konta.
Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w
systemie Google.
Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych
zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W
tym
celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: biuro@profilms.pl.
Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu)
oznacza:
złożenie Sprzedawcy oferty zakupu
Towarów
zgodnie z opcjami
wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny
Towarów
oraz kosztów
ich dostawy.
Do zawarcia umowy
sprzedaży
(dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji
(przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia
do realizacji.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca
poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje
klienta
jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej
realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych.
Jeżeli
zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji,
Sprzedawca
niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w
momencie
dostarczenia
Towaru
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie
powstałe
w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim
przypadku
Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości
podanych danych.
Ceny i metody płatności
Ceny
Towarów
podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy
wybranego przez klienta.
Dostępne metody płatności
opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
Sklep oferuje następujące metody płatności:
tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:
PayU
płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu
Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić
w
terminie 7
dni
od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie
poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w
ratach za
pośrednictwem zewnętrznego partnera.
Dostawa towarów
Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
za pośrednictwem firmy kurierskiej
do paczkomatów InPost
Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z
chwilą
nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
Dokładny
rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 5
dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie
inny
termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu i/lub Sprzedawca poda je w
indywidualnej
wiadomości kierowanej do Klienta.
Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem
kosztów
wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
Odstąpienie od umowy
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta
(dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy
sprzedaży
Towaru w
terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których
mowa
poniżej.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: biuro@profilms.pl lub
w formie pisemnej na adres: ul. Wołomińska.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym
użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na
adres
pocztowy wołomińska 18 05-200 wołomin.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu
dostarczenia
rzeczy, oferowanego w Sklepie.
Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem,
albo
co
najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez
klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed
złożeniem
oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia
charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy
Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary
personalizowane);
ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary
szybko
psujące się);
dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez
klienta,
a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów
higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku
materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte
po dostarczeniu;
które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi
towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje
kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a
których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań
na
rynku,
nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi
Towary
zgodne z Umową.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność
Towarów
zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych
klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: biuro@profilms.pl
lub w formie pisemnej na adres: ul. Wołomińska 18 05-200 wołomin.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca
Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także
z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W powyższym celu można:
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań
wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można
znaleźć
tutaj,
zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy.
Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Opinie o produktach
W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA)
oraz
zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;
sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,
pornograficzne,
obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw
autorskich
oraz
prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,
dotyczące
produktów innych niż oferowane w Sklepie.
Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta
może
moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą
być
usunięte.
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając
uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie
X.
5
Regulaminu.
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: biuro@profilms.pl
lub w formie pisemnej na adres: ul. Wołomińska 18 05-200 wołomin.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba
skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w
takiej
formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni
od
otrzymania Odwołania.
Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść
nielegalną
w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny
być
składane w formie elektronicznej na adres: biuro@profilms.pl.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca
rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji
Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na
zasadach
opisanych w punkcie
X.
5
Regulaminu.
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca
Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w
akcie o usługach cyfrowych (DSA).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod
warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia
dostępu do
nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca
niezwłocznie
rozpatruje Zawiadomienia.
Postanowienia końcowe
Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta
(i
Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie
do
zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych
Umów
o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów
posiadających
Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania
nowej
treści.
Regulamin obowiązuje od dnia 13-09-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie Profilms
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z
konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym Profilms („Sklep”).
Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu
Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
ul. Wołomińska
e-mail: biuro@profilms.pl
tel.: +48509743959
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
wglądu w historię swoich zamówień,
wglądu w status realizacji zamówienia.
Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres biuro@profilms.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od
umowy o
świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Reklamacje
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach
IX.
3-5 Regulaminu Sklepu.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w
punktach
IX.
6-7 Regulaminu Sklepu.
Dane osobowe
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
Zmiany Regulaminu Konta
Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie
XI.
3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia
Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w
tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.